Některé recenze budou také předělány (spíše ty novější).
Doufáme, že nás budete nadále podporovat avšak už v novém kabátu.
Děkuji.
Ryukí

Ao No Exorcist - recenze

2. dubna 2013 v 19:54 | Ryukí
Rin žije v opatství se svým starším bratrem jménem Yukio a jejich nevlastním otcem Shirem. Jeho život je obyčejný až na to, že se aspoň jednou denně dostane do průšvihu, Rina často nazývají démonem což on nerespektuje. Jednoho dne se však dozví, že démon opravdu je a né ledajaký. Rin je potomek Satana.

Op a En: Ráda si oba dva openingy i endingy poslechnu i teď. Patří mezi mé hodně oblíbené, ale najdou se samozřejmě lepší takže 9/10
Postavy: Já si na postavách nechávám opravdu záležet pokud se jedná o kritiku, podle mě charaktery zvyšují kvalitu anime. A právě zde se mi líbily. I přesto, že jsem nesnášela Shiemi a Obočnatkyni(Jak ji rád říkal Rin a já si tuhle přezdívku opravdu oblíbila) spoustu jiných postav tyhle dvě nekodonalé zašlapali takže na ně nebudu raději myslet. Mám ráda v anime ženy (holky, děvčata jak chcete) které jsou v bojích lepší než muži a tou byla právě Shoura. Další postava, která mě zasáhla byl právě nevlastní otec Rina a Yukia, Shirou Fujimoto. A odlehčené postavy, které spíše pobavili jako Mephisto, nebo Amaimon nešli prostě nemilovat. Samozřejmě hlavní postava byla také perfektní až na to, že mi chvilami opravdu připomínal Naruta. No co víc dodat než to že postavy se mi líbily až na ty dvě výjimky. 9/10
Příběh: Kdyby jste vzali celý příběh a pořádně ho vymačkali, aby z něho zůstala jen hlavní dějová linie -ala- z 25 dílů by byly maximálně 4! Je sice originální a zajímavý, ale bez pár dílů by se to i obešlo, i přesto mě však díly bavily skoro všechny. V některých částech jsem brečela tak, že mi nevydržel balíček kapesníčků a v jiných jsem se smála, jako bych před sebou viděla tancovat Sasukeho v balerinské sukni Gangnam style. 6/10
Celkově: Anime bylo zábavné, smutné, sci-fi, romantické no snad všechno co se do něj mohlo dostat a přesto jsem si ho zamilovala natolik, že jsem na něj koukala i po druhé (na prvních 5 dílů dokonce po 3) a přesto jsem se u scének znovu rozesmála i rozbrečela v tom případě je to hodně zajímavé, mě jen tak něco nerozesměje (rozbrečí mě snad cokoliv, co je pravda -hehe-) 8/10

CELKOVÉ BODY 32/40 to není vůbec špatné, anime doporučuji ^^

OBRÁZKY
Rin