Některé recenze budou také předělány (spíše ty novější).
Doufáme, že nás budete nadále podporovat avšak už v novém kabátu.
Děkuji.
Ryukí

|Recenze| Tonari no Kaibutsu-kun

31. srpna 2014 v 21:42 | Ryukí
Příběh: Slečna která nemá přátele a nikdy po nich ani netoužila, jelikož její svět se točí kolem známek, změní celý život záškolák Haru v jediný den. Shizuku musí donést svému spolužákovi úkoly a on ji začne považovat za kamarádku a neustále se ji drží. Haru je však velmi problémový chlapec ale přesto milý a hodný, jak Shizuku začíná poznávat a nakonec se do něj i zamiluje.

Jelikož jsem nikdy nebyla na zamilované komedie (mluvím o filmech) bylo pro mne velkou novinkou, jak moc jsem si tento styl oblíbila v anime. A tak jsem hledala nějaké pěkné Shoujo (označení pro romantické komedie ze školního prostředí) anime, které by se mi mohlo líbit a naše milovaná adminka Akary mi doporučila právě tohle. A musím říct, že anime jsem si opravdu oblíbila. Mělo vše, co jsem chtěla. Vtipy u kterých brečíte smíchy a příběhy u kterých brečíte zase z jiného důvodu.
Kresba byla snad jako každá jiná kresba Shoujo anime. Nic nového, nic extra.
Hlavní postavy by se daly považovat za originální. No povězte v kolika Shoujo anime není ani jedna z hlavních postav oblíbená a milující. V tomhle ne. Harua se každý bál. A Shizuka od sebe všechny odháněla. A jako v každém anime nebo kvalitním příběhu se děj neodehrával jenom koulem dvou postav. Byla zde hloupoučká, naivní, chlapci milovaná a někdy až otravná Natsume Asako. Sportovní milý kluk Sasayan. Bratranec Harua, neumíněný bratr Harua a nakonec můj milovaný Yamaguchi Kenji. Abych se dostala k nějaké té recenzi...
Postavy byly vcelku dobře udělané. Jejich povahy byly odlišné a zajímavé avšak trošku fádní. Jestli mi rozumíte. Prostě obyčejné. Zamilovaná holka. Milí chlapci. Protiva. No co. Žádné osvěžení. I když Yamaguchi se mi hodně zalíbil právě tím, že tuhle fádnost postrádal. Byl to kluk z bohaté rodiny. Namyšlený až hanba. Dokonce ani nevěděl, co za pocity vlastně má. A i přesto že se nadále snažil chovat jako arogantní idiot, moc mu to s Shizukou nešlo a jeho pravá a hezky skrytá povaha vycházela na povrch. How sweet.
Geh i tahle recenze začíná být trochu fádní.
Jedeme dál. Příběh. No. Je to shoujo anime, lidi. Co chcete? Pistole? Nope. Vraždu? Dobře tu najdete ve School days. Sociopaty? Těch je anime plno, ale tohle má být romantické. Takže ne. Je to prostě obyčejná romantika. Nic víc. Je to vtipné. Ale je to stejné jako ostatní. On nebo ona se zamilují a příběh se točí kolem nich než se zamiluje i ten druhý.
Hudba. Skoro si ji nepamatuji, což znamená, že nebyla nic moc.
Zajímavé zatím to spíše kritizuji (což si asi říkáte), tak jak je možné, že se mi tohle anime líbilo? Jednoduše. Jsem totiž velmi kritická osoba, co najde spousty věcí, co se jí nelíbí na věci co miluje. A většinou spíše říkám, proč co se mi na tom nelíbí, než proč to miluji.
Oh ale zpátky k recenzi.
No dala bych s určitostí tak 75%, jenže pak jsem uviděla Ao haru ride (neviděla jsem to sice ještě celé, protože to celé ještě ani nevyšlo) a proto se mi žebříček romantických anime trochu pozměnil. A to tím způsobem, že bohužel Tonari kleslo. Je mi líto.

Hodnocení 70%

AMV

Opening